lørdag 19. september 2015

Brann i St. Marie Gt 33

Natt til 18. September 2015 var det brann i Tattoica bygården.

Jeg bor i Nabo bygget og satt og spilte på Dataen. Og hører mye sirener på utsiden, så ble nysjerrigheten for stor. Så jeg titta ut av vindu, der var det masse folk :o

Da åpna jeg vindu å titta ut, der sto brannbiler og politi. Så gikk jeg over til kjøkkensiden. Der var det full røyk i bakgården.

Da tok jeg med Prince (Hunden) ut for å se hvor ille det var. Da måtte jeg snu og løpe opp igjen å hente katta. Så hu ikke hadde brent inne.

Heldigvis ble ikke bygget vårt skadet og der trur jeg man kan takke regnværet litt også. For hadde det vært tørt så hadde nok det trehuset mellom oss og brannen tatt fyr også :-)

Men godt det det ikke ble værre enn det som det ble.

Brann i St. Marie gt. 33 i Sarpsborg. 17. september (natt til 18). Her er noen bilder :-)
Posted by Kenneth Slettbakk's foto side on 19. september 2015






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar